Partner serwisu
Inżynieria i innowacje

Podpisano umowę na nowy wiadukt w Bochni

Dalej Wstecz
Autor:

mr

Data publikacji:
17-04-2020
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
RI/GDDKiA

Podziel się ze znajomymi:

INŻYNIERIA I INNOWACJE
Podpisano umowę na nowy wiadukt w Bochni
fot. GDDKiA
W piątek (17 kwietnia br.) podpisana została umowa na projekt i budowę wiaduktu w Bochni, z firmą F.I.B. Talaga z Myślenic. Od dnia podpisania umowy wykonawca ma 28 miesięcy na realizację zadania. Koszt inwestycji wynosi ponad 3,58 mln zł.

Wiadukt w Bochni zlokalizowany w ciągu drogi krajowej nr 94 ma 12 m szerokości, jest obiektem jednoprzęsłowym, a jego stan techniczny nie pozwala na dalszą eksploatację. Podczas budowy nowego obiektu kierowcom zostanie udostępniony obiekt tymczasowy.

Wykonawca nowego obiektu będzie odpowiadał za sporządzenie dokumentacji projektowej nowego wiaduktu w Bochni na drodze krajowej nr 94. Będzie musiał również decyzji realizacyjnej. W ramach robót budowlanych dojdzie do budowy wiaduktu tymczasowego wraz z drogą tymczasową, rozbiórki istniejącego wiaduktu w km 28+878, budowy nowego wiaduktu wraz dojazdami, rozbiórka objazdu tymczasowego, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla nowego wiaduktu.

Budowa nowego wiaduktu podyktowana jest złym stanem technicznym istniejącego obiektu oraz koniecznością dostosowania skrajni pionowej czyli odległości od poziomu drogi do spodu wiaduktu, do obowiązujących przepisów. Istniejący wiadukt powstał w 1984 r, kiedy obowiązywały inne przepisy i dlatego skrajnia zamiast wymaganych aktualnie 4,5 m ma tylko 4,25 m.

Zgodnie z umową harmonogram prac wykonawca musi przedstawić w ciągu 7 dni od podpisania umowy. Na realizację wszystkich prac wykonawca ma 28 miesięcy od podpisania umowy. Prace projektowe wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji, włącznie z decyzją na realizację inwestycji zaplanowane są na 21 miesięcy, natomiast roboty na 7 miesięcy. Koszt inwestycji wynosi ponad 3,58 mln zł.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Stary most w ciągu DK-19 trzeba wyremontować. Przetarg do powtórki

Drogi i autostrady

Stary most w ciągu DK-19 trzeba wyremontować. Przetarg do powtórki

Elżbieta Pałys 22 sierpnia 2023

Na drogach krajowych będzie 17 tuneli drogowych

Drogi i autostrady

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Stary most w ciągu DK-19 trzeba wyremontować. Przetarg do powtórki

Drogi i autostrady

Stary most w ciągu DK-19 trzeba wyremontować. Przetarg do powtórki

Elżbieta Pałys 22 sierpnia 2023

Na drogach krajowych będzie 17 tuneli drogowych

Drogi i autostrady

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5