sg
- Z satysfakcją zaobserwowaliśmy, że oferta LOT-u cieszy się sporym zainteresowaniem naszych pasażerów. Wyniki sprzedażowe są bardzo korzystne, dlatego podjęliśmy decyzję o przedłużeniu promocji na naszej stronie internetowej - mówi Marcin Pawluk, dyrektor e-commerce PLL LOT.
„Promocja na lot.com powiązana jest z intensywną kampanią marketingową pokazującą, że LOT utrzymuje swoją mocną pozycję na rynku w Polsce oraz proponuje podróżnym korzystne ceny biletów na rejsy krajowe” – wyjaśniają władze PLL LOT.
OLT Express uruchamia połączenia krajowe od 2 kwietnia. W siatce połączeń ma 34 kierunki, na których częściowo będzie konkurować z LOT-em. Natomiast na trasie Kraków-Warszawa rywalizacja o klienta rozgrywa się między PLL LOT a koleją. Intensywny rozwój krajowych połączeń lotniczych niesie ze sobą zagrożenia dla przewoźników kolejowych. Pisaliśmy o tym szerzej tutaj.