Rynek Infrastruktury
Uroczyste wręczenie statuetek odbyło się wczoraj w Londynie w hotelu Kensington’s Royal Garden. Zwycięzców nagrody wybrali czytelnicy magazynu, którzy w specjalnej ankiecie głosowali na linie lotnicze spełniające według nich najwyższe standardy obsługi klientów. Pierwszą nagrodę tego magazynu polski przewoźnik otrzymał w 1998 roku.
W poprzednich latach pasażerowie i zarazem czytelnicy zagranicznych pism turystycznych również doceniali poziom usług świadczonych przez polską linię lotniczą. Świadczą o tym m.in. nagrody magazynu „Global Traveler”, amerykańskiej edycji „Business Traveller” czy Reader’s Digest.
- Z ogromną satysfakcją przyjęliśmy wiadomość o przyznaniu tak prestiżowej nagrody dla naszej firmy – powiedział Marcin Piróg, prezes zarządu PLL LOT S.A. Wyróżnienie jest dla nas tym cenniejsze, że jest ono przyznawane przez naszych pasażerów, a ci już czternasty raz z rzędu doceniają LOT. Takie nagrody dodają nam sił, szczególnie, że naszym priorytetem jest, aby pasażerowie LOT-u byli zawsze zadowoleni z podróży naszymi liniami – dodał Marcin Piróg.
„Business Traveller” jest jednym z ważniejszych magazynów na rynku brytyjskim w segmencie czasopism, które przeznaczone są dla podróżujących klasą biznes. Czytelnikami są przede wszystkim przedstawiciele kadry zarządzającej, kierownicy oraz eksperci z branży m.in. finansowej. Magazyn ukazuje się w nakładzie 55 000 egzemplarzy.