Mariusz W.
Od piątku 14 września dostępne będą w systemie rezerwacyjnym już wszystkie ceny biletów na rejsy wykonywane Dreamlinerem w barwach LOT-u. Bilety będzie można kupić na stronie lot.com, w biurach sprzedaży, na Call Center oraz w biurach podróży.
Cena biletu w klasie ekonomicznej Dreamlinera (w obie strony) na trasach do Nowego Jorku, Chicago i Toronto będzie rozpoczynać się od 1 999 zł, zaś do Pekinu od 2 299 zł. Koszt biletu w klasie Premium tzw. Premium Club, która jest nową propozycją dla pasażerów LOT-u, będzie kształtować się już od 3 999 zł na połączeniach do Stanów Zjednoczonych i Kanady oraz 4 499 zł na trasie do Pekinu.
PLL LOT S.A. przedstawiły także planowane daty pierwszych rejsów dalekodystansowych wykonywanych przez Dreamlinera. W pierwszą podróż za Atlantyk samolot uda się 16 stycznia 2013 roku do Chicago. Następny rejs będzie do Toronto 1 lutego 2013 roku.
3 lutego pasażerowie polecą Dreamlinerem do Nowego Jorku, a Pekin powita Boeinga 787 w barwach LOT-u miesiąc później – 3 marca 2013 roku.
- Śmiało mogę stwierdzić, że jest to przełomowy moment dla LOT-u. Jestem przekonany, że oferta, którą prezentujemy naszym Pasażerom spotka się z ogromnym zainteresowaniem, a samolot jakim jest Dreamliner, zachwyci i spełni oczekiwania każdego z naszych podróżnych – mówi Marcin Piróg prezes zarządu PLL LOT.
- Jestem pewien, że przedstawiona oferta na rejsy naszym Dreamlinerem jest obecnie najlepszą propozycją na rynku czyli idealnym połączeniem korzystnej ceny z najwyższym standardem obsługi na najnowocześniejszym samolocie pasażerskim świata – dodaje Marcin Piróg.
Rozpoczęcie sprzedaży biletów na rejsy Dreamlinerem wspierane jest intensywnymi działaniami promocyjnymi firmy. Oprócz szeroko zakrojonej kampanii w mediach, zarówno polskich, jak i zagranicznych (radio, telewizja, Internet, prasa) oraz prezentacji drugiej odsłony spotu reklamowego LOT-u w telewizji, przewoźnik będzie organizował konkursy m.in. na profilu na Facebooku, w których do wygrania będą bilety na loty Dreamlinerem.
Co więcej, w planach jest także organizacja specjalnych prezentacji dla agentów sprzedaży w całej Polsce, w trakcie których pokazaną zostaną prawdziwe fotele i okno „samolotu marzeń”.
Z myślą o pasażerach, LOT stworzył i wkrótce uruchomi specjalny serwis tzw. microsite na swojej stronie internetowej, w której przedstawione będą wszystkie zalety Dreamlinera, wpływające na komfort podróży, jego trzyklasowa konfiguracja oraz informacje techniczne.