Opóźnienia w stosunku do przyjętych harmonogramów stwierdzono w przypadku zadania dotyczącego dokończenia budowy Terminala 2 na koniec 2010 r. Opóźnienie wynosiło ok. 20 proc. prac. Wynikały one z nieterminowego dostarczania przez inwestora dokumentacji oraz zwłoki w podejmowaniu decyzji dotyczących rozwiązań technicznych i architektonicznych.
Trudne było też dokonanie oceny rzeczowego stanu zaawansowania robót na koniec 2010 roku w przypadku modernizacji nawierzchni lotniskowych i drogowych. Sporządzony harmonogram prac był bowiem niezgodny z umową z konsorcjum wykonawców Budimex S.A. w zakresie daty zakończenia przedmiotu zamówienia.
Budowa układu drogowego dla Terminala 2 opóźniła się z powodu nieterminowej budowy tunelu kolejowego dla lotniska przez PKP PLK. Termin odbioru technicznego tunelu kolejowego przesunął się na połowę listopada 2011 roku. W związku z tym istnieje realne zagrożenie niedokończenia zadania przed rozpoczęciem EURO 2012.
Planowany koszt zadań realizowanych w ramach EURO to 185,9 mln zł. Zadania inwestycyjne realizowane są w całości z własnych środków. Zaawansowanie finansowe tych inwestycji NIK szacował na 40,4 proc. pod koniec grudnia 2010 roku.