Rynek Infrastruktury
Nowością jest zakładka „Leć”, w której zawarte są wszystkie kompletne informacje oraz warunki podróży, zwłaszcza tych wymagających specjalnej asysty m.in. dla osób niepełnosprawnych, lotu z dziećmi czy przewozu zwierząt. Wśród nowych rozwiązań na lot.com warto wspomnieć o zakładce, w której zostały zawarte dokładne informacje dotyczące możliwości odprawy czy to przez Internet, Call Center czy poprzez Web kiosk na lotniskach w Europie i na świecie. W zakładce zatytułowanej „Lataj z LOT-em” umieszczono szereg informacji wraz z ilustracjami opisujących m.in. menu na pokładach samolotów, flotę, personel pokładowy czy serwis podczas rejsów. Wkrótce pojawi się także nowa, specjalna zakładka poświęcona magazynowi pokładowemu „Kalejdoscope”, w której umieszczone będzie m.in. internetowe wydanie bieżącej i drukowanej wersji magazynu.
- Strona internetowa to obecnie wizytówka każdej z firm, dlatego LOT z myślą o unowocześnianiu swojego wizerunku oraz stałemu podwyższaniu standardów obsługi Pasażerów przedstawia nową odsłonę lot.com - mówi Marcin Pawluk, dyrektor E-Commerce w PLL LOT SA i dodaje: - Podczas prac nad ulepszoną wersją wzięliśmy oczywiście pod uwagę opinię naszych podróżnych, którzy korzystają z serwisu i wiedzą jakie rozwiązania sprawią, aby lot.com był bardziej czytelny oraz wygodniejszy w użyciu.
Nowa odsłona strony LOT-u została zaprojektowana przez agencję 180heartbeats we współpracy z firmą Comarch. Zmiany zostały wprowadzone w sobotę 6 stycznia br. PLL LOT jednak ostrzega: - W najbliższym czasie będą nadal prowadzone działania, które mają ustabilizować i uzupełnić nową ulepszoną wersję strony internetowej LOT-u, dlatego mogą zdarzyć się trudności
w korzystaniu z serwisu.