sg
- Regularne rejsy z innych miast ruszyły dziś, wczorajszy lot do Gdańska i z powrotem do Warszawy był inauguracyjnym połączeniem. Na tej trasie loty są wykonywane przez Airbusa 320, który zabiera na pokład 180 pasażerów. Połączenia na popularniejszych kierunkach będą obsługiwane przez te maszyny, zaś tam, gdzie spodziewamy się mniejszej liczby pasażerów, będą operowac mniejsze ATR-y – wyjaśnia Grzybowska. Jak twierdzi przedstawicielka linii lotniczych nie spłynęły jeszcze informacje o dokładnej liczbie pasażerów inauguracyjnego lotu. – Będziemy znać je jutro – dodaje.
OLT Express obsługiwać będzie 24 połączenia między 9 miastami Polski: Gdańskiem, Wrocławiem, Poznaniem, Szczecinem, Warszawą, Rzeszowem, Krakowem, Katowicami i Łodzią. Łącznie przewoźnik oferuje 18 bezpośrednich i 6 przesiadkowych połączeń.
Bilety na wszystkie rejsy są dostępne w trzech stałych taryfach: ekonomicznej, elastycznej i dla biznesu. Czas podróży w zależności od trasy trwa od 45 do 90 minut.
OLT Express to pierwsza linia lotnicza, która ma szanse zdominować rynek transportu wewnątrz kraju i to nie tylko lotniczego, ale także kolejowego – wszystko dzięki zaproponowanym cenom (w promocji nawet 99 zł) i dużej siatce połączeń.
Obecna flota przewoźnika to 5 Airbusów A320 (180 miejsc), 2 Airbusy A319 (156 miejsc) oraz maszyny OLT Jetair: 5 samolotów ATR 72 (68 miejsc) i 2 samoloty ATR 42 (46 miejsc) Flota od września 2012 roku: 9 x ATR 72 (68 miejsc) 2 x ATR 42 (46 miejsc). Przewoźnik zapowiada zwiększenie floty od września 2012 roku o 6 Airbusów A320 i 6 Airbusów A319.