Rynek Infrastruktury
Poprzednia edycja Programu pod nazwą „Rzeszów Na Start" spotkała się z dużym zainteresowaniem zarówno wśród uczestników, jak i partnerów, dlatego port lotniczy zdecydował się na powtórzenie przedsięwzięcia.
- Tym razem postawiliśmy na promocję i wzmacnianie wizerunku województwa podkarpackiego, jako miejsca atrakcyjnego turystycznie oraz budowanie renomy naszego regionu, jako przyjaznego i właśnie bliskiego, zarówno dla mieszkańców, jak i turystów - podkreśla Łukasz Sikora, szef marketingu w porcie lotniczym Rzeszów-Jasionka.
W nowej edycji uczestniczyć będzie większa ilość partnerów, skategoryzowanych pod względem usług oraz położenia w regionie, a także certyfikowanych przez program. Komunikacja z uczestnikami rozbudowana będzie o platformę internetową oraz specjalny katalog - „Przewodnik Regionalny", a także liczne gadżety promujące program.
Dzięki platformie do obsługi programu i komunikacji z uczestnikami, dostęp do informacji o firmach i oferowanych przez nie usługach i produktach będzie jeszcze prostszy. - Ułatwi ona także dostęp do informacji na temat atrakcji turystycznych w całym regionie. Wielką zaletą jest też system korzyści dla uczestników wzbogacony o kilka poziomów rabatów i dostęp do wielu specjalnie wyselekcjonowanych ofert z całego regionu - dodaje Anna Kubik-Nieckarz z Zespołu Marketingu i Rozwoju Połączeń rzeszowskiego lotniska.
Partnerzy Programu selekcjonowani są w obrębie 6 kategorii: Kulinaria, Noclegi, Zakupy, Wypoczynek, Usługi i Kultura, wybierani w docelowo 14 miastach partnerskich: Rzeszów, Przemyśl, Stalowa Wola, Mielec, Tarnobrzeg, Krosno, Dębica, Sanok, Jarosław, Jasło, Łańcut, Nisko, Leżajsk, Kolbuszowa.