Na czym polega serwis terminala płatniczego, jak długo trwa i czy jest kosztowny? Często te trzy pytania spędzają sen z powiek przedsiębiorców, bo tracą oni na pewien czas szansę na płatności kartą lub zostają im one w znaczny sposób ograniczone. Profesjonalny serwis terminali płatniczych na szczęście jednak nie trwa zbyt długo i nie trzeba za niego płacić fortuny.
Terminale płatnicze w większości dobrze prosperujących firm są wyjątkowo intensywnie eksploatowane, co sprzyja ich uszkodzeniom czy awariom. Nawet stawiając na najlepszego dostawcę terminala płatniczego, trzeba liczyć się z koniecznością odpowiedniego dbania o sprzęt. Należy też serwisować terminal płatniczy wyłącznie u profesjonalistów, by nie ściągnąć na siebie jeszcze większych problemów.
Na czym polega profesjonalny serwis terminali płatniczych?
Przyjmowanie płatności przy pomocy terminala płatniczego jest łatwe i wygodne zarówno dla przedsiębiorcy, jak i klienta. Bezprzewodowe transakcje odbywają się błyskawicznie i od razu rejestrowane są w systemie. Z tego powodu też coraz mniej osób posługuje się gotówką, która nie jest aż tak funkcjonalna.
Wadą transakcji bezgotówkowych jest jednak to, że w przypadku awarii terminala, płatność nie może zostać zrealizowana, o ile klient nie ma przy sobie tradycyjnych pieniędzy. Właśnie dlatego tak istotny jest profesjonalny i błyskawiczny serwis terminala płatniczego, a najlepiej tę kwestię pozostawić specjalistom, takim jak Polskie ePłatności.
Serwis terminala płatniczego zostaw specjalistom
Dlaczego Polskie ePłatności to najlepszy wybór? Przede wszystkim ze względu na swoje kompleksowe działanie. Roczną umowę można bez problemu przedłużać lub rozwiązywać bez żadnych niechcianych kosztów. Jako przedsiębiorca, który rozpoczyna przygodę z terminalami może nie płacić prowizji od transakcji przez rok, a serwis terminala płatniczego przeprowadzają doświadczeni specjaliści.
W ramach bogatej oferty Polskich ePłatności, przedsiębiorca liczyć może na wymianę, deinstalację oraz instalację sprzętu, parametryzację terminala POS, pomoc przy integracji terminala z innymi urządzeniami fiskalnymi czy sprawdzenie jego odpowiedniego funkcjonowania.
Polskie ePłatości są uczestnikiem Programu Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego Polska Bezgotówkowa. To gwarancja efektywnego i sprawnego serwisu, realizowanego w bardzo krótkim czasie. Wszystko po to, by przedsiębiorca doświadczył jak najmniejszego spadku obrotów wynikających z braku możliwości realizacji płatności bezgotówkowych.
W jaki sposób dbać o terminal płatniczy, by uniknąć awarii?
Czy serwisu terminala płatniczego da się uniknąć? Jak każde urządzenie, również terminal może się popsuć w najmniej oczekiwanym momencie. Szanse na wystąpienia awarii jednak można minimalizować na kilka różnych sposobów.
Przede wszystkim istotne jest to, by osoby go obsługujące dokładnie wiedziały, w jaki sposób to robić. Pomóc w tym mogą szkolenia oraz porady od bardziej doświadczonych pracowników. Zużycie sprzętu ograniczyć można także poprzez używanie odpowiednich materiałów eksploatacyjnych. Ostatni punkt to oczywiście właściwe obchodzenie się z terminalem płatniczym. Wszelkie upadki, uderzenia i inne ryzykowne zachowania mogą prowadzić do awarii. Należy ich z tego powodu unikać i traktować terminal w odpowiedzialny sposób.
Awarie jednak czasem zdarzają się mimo wszystko i mogą dotknąć nawet najlepszego sprzętu. Wtedy pamiętaj, by powierzyć sprzęt specjalistom. Serwis terminala płatniczego Polskie
ePłatności zajmie się wszystkim w profesjonalny i ekspresowy sposób, by ograniczyć straty firmy.