Rynek Infrastruktury
Spośród 16 zgłoszonych w tej kategorii projektów Lotnisko Chopina znalazło się w finałowej trójce i za projekt komunikacji wizyty Airbusa A380 na swoim profilu na Facebook’u otrzymało wyróżnienie w konkursie Złote Spinacze. Jury doceniło skuteczność i efektywność prowadzonych działań, a także zaangażowanie fanów profilu warszawskiego lotniska.
- To wyróżnienie jest dla nas bardzo cenne z dwóch powodów – wyjaśnia Radosław Żuk, dyrektor biura Public Relations Lotniska Chopina. - Po pierwsze cieszymy się, że nasza działalność w mediach społecznościowych została doceniona przez specjalistów branży public relations. To utwierdza nas w przekonaniu, że konsekwentnie realizowana przez nas strategia komunikacji jest słuszna i skuteczna. Po drugie, jesteśmy dumni, że reprezentując branżę lotniczą, która dopiero odkrywa zalety social media, dostaliśmy się do grona finalistów konkursu, w którym wzięły udział duże korporacje i znane marki.
Konkurs "Złote Spinacze" został zainicjowany przez Związek Firm Public Relations w 2003 roku. Głównym celem konkursu jest zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży Public Relations oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów zrealizowanych w Polsce.