Rynek Infrastruktury
Sylwester Puczen, specjalista ds. mediów społecznościowych w Biurze PR wyjaśnia portalowi lotniczapolska.pl, że lotnisko szybko zdało sobie sprawę z potencjału leżącego w socialmedia, stąd wysokie wyniki. Zebrało ono w sumie ponad 8 200 fanów, z czego około 25% pozostaje w stałej interakcji z profilem lotniska – wrzuca tam własne informacje, zdjęcia, poleca wpisy innym użytkownikom. To stawia profil w czołówce polskich funpage’ów pod względem aktywności użytkowników.
Jeśli chodzi o aktywność fanów, to profil lotniska przewyższa pod tym względem najbardziej znane profile w Polsce, w tym profil Kuby Wojewódzkiego, Kominka i Polskich Linii Lotniczych LOT.
Portal lotniczapolska.pl podaje, że sukces lotniska został doceniony przez fachowców z branży public relations oraz komunikacji internetowej. Sposób, w jaki lotnisko Chopina wykorzystało Facebooka opisało m.in. pismo branżowe „Marketing w Praktyce”, ale również portale proto.pl oraz Internet Standard. Na dorocznym Kongresie Profesjonalistów Public Relations, który pod koniec kwietnia odbył się we Wrocławiu, przedstawiciele lotniska zaprezentowali swoje doświadczenie.