Mariusz W.
Wsparcie usług serwisowych dla LOT-u obejmie naprawy, wsparcie logistyczne i dostarczanie części zamiennych do głównej bazy linii w Warszawie.
LOT zdecydował się na usługi AFI KLM E&M w dziedzinie utrzymania, napraw i modernizacji (tzw. usługi poolu), części do Dreamlinerów, ponieważ w obecnej chwili firma ta zaoferowała najkorzystniejszą dla spółki ofertę tego typu usługi. Dodatkowym atutem jest fakt, że AF/KLM otrzymają Boeingi 787 w 2013 roku. Daje to gwarancję gruntownej wiedzy o samolotach i o wymogach, które idą w parze z ich użytkowaniem. Doświadczenie firmy jest również poparte partnerstwem strategicznym zawartym przez AFI KLM E&M z czołowymi producentami Boeingów 787, takimi jak Hamilton-Sundstrand.
LOT podjął najlepszą decyzję z możliwych, mając na uwadze wiedzę firmy AFI KLM E&M oraz gwarancję dotyczącą zarówno ceny, jak i dostępności części zamiennych do naszych samolotów. Będziemy mieli okazję korzystać z ogromnego doświadczenia naszego nowego partnera, połączonego z jakością. Mamy również gwarancję, że firma dostosuje się do naszych wymagań, co jest dla LOT-u kluczowe w kontekście włączenia do floty tak nowoczesnych samolotów jak Boeingi 787 Dreamliner – mówi Tomasz Balcerzak, Członek Zarządu ds. Operacyjnych PLL LOT S.A.
Wejście na rynek świadczenia usług serwisowych dla Boeingów 787 świadczy o dotychczasowych sukcesach AFI KLM E&M na rynku utrzymania, zwłaszcza w dziedzinie produktów nowej generacji. Posiadamy bogate doświadczenie dzięki operacyjnemu know-how, które zdobywamy w codziennej, efektywnej pracy przy obsłudze naszej własnej floty. Posiadane przez nas doświadczenie będzie również procentować dla naszych klientów takich jak LOT, dlatego cieszymy się z nawiązanej współpracy – mówi Ton Dortmans.
Podpisanie umowy z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT jest ostatnim krokiem programu wdrażania przez AFI KLM E&M najnowszych osiągnięć przemysłu lotniczego.