Mariusz W.
Pasażerowie LOT-u mogą korzystać z ośmiu stanowisk umiejscowionych przy tradycyjnych stanowiskach odpraw polskiego przewoźnika w strefie C lotniska. Kolejne osiem kiosków self check-in znajdują się w sąsiedztwie, w strefie D lotniska.
Nowo udostępnione stanowiska są wyposażone m.in. w funkcję automatycznego czytnika paszportów oraz kart lojalnościowych i kredytowych. Pozwala to znacznie przyspieszyć proces odprawy biletowo-bagażowej i uniknąć kolejek do stanowisk odpraw.
Dodatkowo, pasażerowie LOT-u mają do dyspozycji także sześć funkcjonujących kiosków należących do lotniska Chopina w Warszawie, gdzie znajduje się aplikacja do odprawy podróżnych polskiego przewoźnika.
- Wierzymy, że nowe stanowiska self check-in na warszawskim lotnisku, które jest przecież naszym hub’em, realnie przyspieszą odprawę pasażerów. Dzięki temu podróż LOT-em będzie jeszcze bardziej komfortowa, już od samego początku pojawianie się podróżnego w porcie lotniczym – mówi Leszek Chorzewski, rzecznik prasowy PLL LOT.
Pasażerowie PLL LOT mogą również korzystać z samoobsługowych stanowisk odprawy check-in nie tylko w Warszawie, ale również w innych portach lotniczych, w których znajdują się kioski self check-in należące do innych przewoźników bądź samego lotniska.
16 nowych samodzielnych stanowisk odpraw to kolejne działanie LOT-u z myślą o podróżnych, w kierunku podwyższania standardu usług linii. Do tej pory przewoźnik wprowadził m.in. krótszy minimalny czas transferu na lotnisku Chopina, znacznie skrócony czas oczekiwania na odbiór bagażu, a także coraz więcej jest samolotów podstawianych do „rękawów” w porcie.