Partner serwisu
Intermodal i logistyka

FedEx Europe we współpracy z ZigZag rozwija usługę przesyłek zwrotnych

Dalej Wstecz
Data publikacji:
14-12-2023
Ostatnia modyfikacja:
14-12-2023
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
inf. pras. FedEx

Podziel się ze znajomymi:

FedEx Express, spółka zależna FedEx Corp. (NYSE: FDX) i firma zajmująca się transportem ekspresowym, rozszerza swoje możliwości w zakresie zwrotów, dzięki współpracy z ZigZag, globalną platformą rozwiązań z zakresu logistyki zwrotnej. Współpraca wspiera klientów w zakresie obsługi przesyłek zwrotnych w okresie świątecznym w 2023 roku i po jego zakończeniu.

Klienci FedEx z segmentu e-commerce korzystający z ZigZag otrzymują możliwość dostępu do internetowego portalu zwrotów. Portal jest oznaczony ich logo i w prosty sposób można go zintegrować z sklepem internetowym e-sprzedawcy. Za pośrednictwem portalu sprzedawcy mogą uzyskać cenne informacje, które pomogą im zrozumieć przyczyny zwrotów i zapobiec im w przyszłości. W przypadku przesyłek zwrotnych podlegających odprawie celnej niezbędna dokumentacja jest tworzona i przesyłana cyfrowo, zapewniając sprzedawcom zwrot kosztów i zwolnienia, do których są uprawnieni.

Przesyłki zwrotne mogą być odbierane przez kuriera bezpośrednio z domu lub konsumenci będą mogli nadać je w jednym z około 90 tysięcy punktów nadawczych FedEx i ZigZag zlokalizowanych w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, i wybranych krajach europejskich, w tym w Polsce. Usługi ZigZag są oferowane klientom FedEx w promocyjnej cenie i stanowią uzupełnienie rozwiązania FedEx®Global Returns.

– Sezon świąteczny w pełni, a możliwość dokonywania zwrotów może decydować o doświadczeniach kupujących online. To kluczowy element modelu biznesowego dla segmentu e-commerce – powiedział Wouter Roels, Senior Vice President Marketing and Customer Experience w FedEx Europe. – Oferując rozwiązania w zakresie bezproblemowych zwrotów, wspieramy naszych klientów w zwiększaniu przepływu środków pieniężnych i lojalności ich klientów.

– Cieszymy się, że możemy współpracować z FedEx i zapewnić im naszą technologię zarządzania zwrotami w celu wsparcia ich globalnych rozwiązań w zakresie zwrotów. Dane, którymi dysponujemy, pomogą FedEx lepiej zrozumieć zwyczaje związane ze zwrotami wśród klientów na całym świecie – dodał Matthew Jacques, Global Partnerships Director w ZigZag.

Badania pokazują, że około 30% wszystkich zamówień online jest zwracanych, w porównaniu do 8,89% produktów zwracanych w sklepach stacjonarnych . Ostatnie badania konsumenckie przeprowadzone przez ZigZag wykazały również, że 84% konsumentów sprawdza politykę zwrotów przed dokonaniem zakupu, a 53% zdecydowało się nie kupować produktu, ponieważ nie podobała im się ta polityka.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

InPost: 9000 punktów odbioru i nadań na Półwyspie Iberyjskim

Intermodal i logistyka

InPost: 9000 punktów odbioru i nadań na Półwyspie Iberyjskim

Mikołaj Kobryński 28 lutego 2024

72 mln pokonanych kilometrów i blisko 2 mln przesyłek: Geis podsumowuje 2023 rok

Intermodal i logistyka

InPost z 20% wzrostem przesyłek

Intermodal i logistyka

InPost z 20% wzrostem przesyłek

Mikołaj Kobryński 10 stycznia 2024

FedEx otworzy nowy globalny hub lotniczy na lotnisku iGA Istanbul

Intermodal i logistyka

FedEx Express Europe wdraża opakowania wielokrotnego użytku

Intermodal i logistyka

FedEx Express uruchamia nowe połączenie między Europą a Japonią

Intermodal i logistyka

Zobacz również:

InPost: 9000 punktów odbioru i nadań na Półwyspie Iberyjskim

Intermodal i logistyka

InPost: 9000 punktów odbioru i nadań na Półwyspie Iberyjskim

Mikołaj Kobryński 28 lutego 2024

72 mln pokonanych kilometrów i blisko 2 mln przesyłek: Geis podsumowuje 2023 rok

Intermodal i logistyka

InPost z 20% wzrostem przesyłek

Intermodal i logistyka

InPost z 20% wzrostem przesyłek

Mikołaj Kobryński 10 stycznia 2024

FedEx otworzy nowy globalny hub lotniczy na lotnisku iGA Istanbul

Intermodal i logistyka

FedEx Express Europe wdraża opakowania wielokrotnego użytku

Intermodal i logistyka

FedEx Express uruchamia nowe połączenie między Europą a Japonią

Intermodal i logistyka

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5