Partnerzy serwisu:
Intermodal i logistyka

DCT: Statek Maersk Line jest wielkim przywilejem oraz szansą dla Polski

Dalej Wstecz
Data publikacji:
10-03-2013
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Infrastruktury.pl

Podziel się ze znajomymi:

INTERMODAL I LOGISTYKA
DCT: Statek Maersk Line jest wielkim przywilejem oraz szansą dla Polski
fot. Rynek Infrastruktury
DCT Gdańsk będzie obsługiwał statki kontenerowe typu „Triple E” o pojemności 18 000 TEU. Ten najbardziej wydajny kontenerowiec będzie w Gdańsku podczas swojego dziewiczego rejsu z Azji do Europy w drugiej połowie sierpnia 2013. Jak zapewniają władze terminala: "DCT jest niezmiernie zadowolone z decyzji swojego głównego klienta, linii żeglugowej Maersk i z niecierpliwością wyczekuje możliwości obsługi jednostek Triple E."

– Wprowadzenie pierwszego bezpośredniego oceanicznego głębokowodnego serwisu kontenerowego na Morzu Bałtyckim zrewolucjonizowało rynek, a obecne wprowadzenie jednostek 18 000 TEU potwierdza zasadność takiej decyzji”– komentuje Jean Jacques Moyson, starszy dyrektor handlowy DCT Gdańsk. – Wybór linii Maersk jest wielkim przywilejem oraz szansą dla Polski, polskiej gospodarki oraz całego regionu Morza Bałtyckiego. Strategia wykorzystująca połączenie korzyści skali oraz geografii ekonomicznej poprzez dostarczanie ładunku najbliżej destynacji docelowej przynosi wymierne korzyści.

 

Jednostki Triple E mają 400m długości, 59 m szerokości i 73 m wysokości. Są bardziej ekonomiczne i bardziej ekologiczne. – Linia żeglugowa Maersk jest powszechnie znana z utrzymywania najwyższych standardów, z czego wynikają konkretne oczekiwania względem produktywności terminalu. Ta decyzja stanowi kolejne potwierdzenie faktu, że usługi oferowane przez DCT Gdańsk są najwyższej jakości i niezmiernie satysfakcjonujące dla Maersk. DCT będzie dalej podnosić ich jakość w przyszłości – dodaje kpt. Jędrzej Mierzewski, starszy dyrektor operacyjny DCT Gdańsk.

 

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Gdańsk: Co dalej z głębokowodnym terminalem zbożowym?

Intermodal i logistyka

Gdańsk: Co dalej z głębokowodnym terminalem zbożowym?

Mikołaj Kobryński 20 maja 2024

Gdańsk: Unieważniono kolejny przetarg na terminal zbożowy

Intermodal i logistyka

Potrzebne drugie połączenie kolejowe na Wyspę Portową w Gdańsku

Intermodal i logistyka

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

Gdańsk: Co dalej z głębokowodnym terminalem zbożowym?

Intermodal i logistyka

Gdańsk: Co dalej z głębokowodnym terminalem zbożowym?

Mikołaj Kobryński 20 maja 2024

Gdańsk: Unieważniono kolejny przetarg na terminal zbożowy

Intermodal i logistyka

Potrzebne drugie połączenie kolejowe na Wyspę Portową w Gdańsku

Intermodal i logistyka

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5