sg
Jak informuje PLL LOT sprawa budowy hangaru dla B787 leży w gestii spółki LOT AMS, która jest odpowiedzialna za obsługę techniczną samolotów przewoźnika.
Tymczasem Lot Aircraft Maintenance Services prawdopodobnie jak dotąd nie podjął żadnych działań, gdyż na pytania z Rynku Infrastruktury odpowiada dość enigmatycznie: - Ze względu na toczące się postępowanie ofertowe, do jego zakończenia nie możemy udzielać żadnych informacji z uwagi na obowiązującą nas klauzulę poufności – tłumaczy Monika Siwek, specjalistka ds. relacji publicznych w spółce Lot Aircraft Maintenance Services. Może to oznaczać, że hangar nie zdąży powstać do jesieni, kiedy nowe Dreamlinery dotrą do PLL LOT.
Dreamliner 787-8 wyprodukowany przez Boeinga, może zabrać na pokład 210-250 pasażerów w trasę do 15.200 km, zaś Dreamliner 787-9 może zabrać 250-290 pasażerów w trasę 15 750 km.