Partnerzy serwisu:
Drogi i autostrady

Zachodniopomorskie. GDDKiA ma problem ws. rozbudowy DK-22

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Mostostal Warszawa
Stump Franki
Roverpol
ULMA Group
Holcim Polska
BATARUS
Schuttlfix

Data publikacji:
26-07-2024
Ostatnia modyfikacja:
26-07-2024
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
RI

Podziel się ze znajomymi:

DROGI I AUTOSTRADY
Zachodniopomorskie. GDDKiA ma problem ws. rozbudowy DK-22
fot. Google Streeet View
Cztery oferty wpłynęły w przetargu na rozbudowę drogi krajowej nr 22 na niespełna 3-kilometrowym odcinku Ostrowiec-Szwecja. Żadna nie mieści się w zarezerwowanej przez GDDKiA kwocie.

Dla zadania przygotowano już dokumentację projektową, dlatego przetarg obejmuje wyłącznie wykonanie robót budowlanych. Zamówienie powinno zostać zrealizowane w terminie 19 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Jak wskazuje GDDKiA w opisie zamówienia, inwestycja obejmuje dostosowanie konstrukcji jezdni do przenoszenia obciążeń 115 kN na oś oraz poszerzenie jezdni (szerokość pasa ruchu 3,5 metra) na odcinku o niespełna 3 kilometrów długości. Istniejące warstwy bitumiczne zostaną sfrezowane w celu naniesienia mieszanki mineralno-cementowo-emulsyjnej.

Zaplanowano także przebudowę skrzyżowania z drogą powiatową w kierunku miejscowości Głowaczewo i Czechyń, obejmującą przede wszystkim wydzielenie lewoskrętów oraz budowę i odtworzenie zatok autobusowych. Powstać mają również przeznaczone do obsługi terenów przyległych jezdnie dodatkowe, a także alejki pieszo-rowerowe z nawierzchnią bitumiczną po wschodniej stronie trasy głównej oraz chodniki.

Zjazdy zostaną przebudowane, zaś w przypadku rowów przydrożnych zaplanowano ich renowację i regulację. Zaplanowano także budowę kanału technologicznego, przebudowę przepustów, wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, wycinkę drzew wraz z wykonaniem nasadzeń kompensacyjnych oraz zabudowę urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i ochrony środowiska, w tym ekranów akustycznych.

Znamy już oferty zainteresowanych firm. Żadna nie mieści się w zarezerwowanej przez GDDKiA kwocie 27 milionów złotych. Najmniej, bo ok. 27,8 mln zł oczekuje Porr. Najwięcej, bo 31,5 mln zł zażyczył sobie Strabag. Zakład Usług Komunalnych Pilarski wycenił swoją ofertę na prawie 30,1 mln zł, a spółka Pol-Dróg Drawsko Pomorskie – na 28,9 mln zł. Urzędnicy mogą zatem dołożyć brakujące pieniądz albo unieważnić postępowanie i ogłosić kolejny przetarg.

 Jedynym kryterium oceny ofert będzie cena.
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Mostostal Warszawa
Stump Franki
Roverpol
ULMA Group
Holcim Polska
BATARUS
Schuttlfix

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Zobacz również:

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5