Partner serwisu
Drogi i autostrady

Warszawa. Ruszają prace projektowe nad połączeniem mostu Północnego z S7

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Bentley
ECM Group
Stump Franki
Aarsleff
Roverpol
ULMA Group
Tecpoles

Autor:

Redakcja

Data publikacji:
17-10-2022
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
inf. pras./RI

Podziel się ze znajomymi:

DROGI I AUTOSTRADY
Warszawa. Ruszają prace projektowe nad połączeniem mostu Północnego z S7
fot. Google Maps
Promost Consulting wykona prace koncepcyjne nad nowym odcinkiem Trasy Mostu Marii Skłodowskiej-Curie od ul. Kasprowicza do drogi ekspresowej S7 (ul. Swarożyca). Umowa z wykonawcą została podpisana. To fragment, który usprawni wyjazd w kierunku Gdańska.

Prace będą prowadzone na zlecenie Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta. Projektant ma opracować trzy warianty trasy, która będzie przedłużeniem trasy tzw. mostu Północnego (Marii Skłodowskiej-Curie). Obecnie prowadzi ona od ul. Modlińskiej do ul. Kasprowicza. Zlecone opracowania będą dotyczyły odcinka od ul. Kasprowicza do węzła Janickiego na trasie S7.

W pierwszym wariancie założono zaprojektowanie drogi klasy GP. Obejmuje dwie bezkolizyjne jezdnie główne z dwoma pasami ruchu każda (poprowadzone wiaduktami), a także jezdnie lokalne na poziomie gruntu – ze skrzyżowaniami z ulicami: Kasprowicza, wyjazdem z pętli Młociny, Wólczyńską, Arkuszową i Rokokową na odcinku pomiędzy Arkuszową a S7. Torowisko tramwajowe ma być zlokalizowane w pasie dzielącym ul. Nocznickiego.

Dla wariantu drugiego przyjęta została klasa drogi G lub głównej ruchu przyspieszonego (GP). Jezdnie główne poprowadzone byłyby wiaduktami co najmniej nad skrzyżowaniami z ul. Kasprowicza i wyjazdem z pętli Młociny, z dopuszczeniem możliwości dodatkowych odcinków estakadowych lub tunelowych, o ile będzie to uzasadnione wynikami prognoz ruchu. W tym wariancie zostanie przeanalizowana możliwość poprowadzenia torowiska po południowo-wschodniej stronie jezdni głównych.

Trzeci wariant zakłada drogę klasy G na poziomie gruntu z dwoma jezdniami po dwa pasy ruchu każda, oraz jezdnie serwisowe. Podobnie jak w wariancie pierwszym, torowisko tramwajowe ma być zlokalizowane w pasie dzielącym ul. Nocznickiego.

W każdym wariancie zostaną uwzględnione obustronne chodniki i drogi dla rowerów, a także zieleń.

Opracowanie będzie kosztowało 1,6 mln zł i ma być zakończone w ciągu 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Bentley
ECM Group
Stump Franki
Aarsleff
Roverpol
ULMA Group
Tecpoles

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Duże zainteresowanie projektowaniem obwodnicy Tarnowa

Drogi i autostrady

Duże zainteresowanie projektowaniem obwodnicy Tarnowa

Elżbieta Pałys 02 marca 2023

Jak poprawić ostatni fragment drogi do Zakopanego?

Drogi i autostrady

Powstanie nowy układ drogowy na granicy Suchego Lasu i Poznania

Drogi i autostrady

Kto najwięcej projektuje dla GDDKiA

Drogi i autostrady

Kto najwięcej projektuje dla GDDKiA

Elżbieta Pałys 18 lutego 2021

Bliżej dwujezdniowej drogi siódemki do granicy w Chyżnem

Drogi i autostrady

Trzy warianty obwodnicy Piwnicznej Zdroju. Można opiniować

Drogi i autostrady

Zobacz również:

Duże zainteresowanie projektowaniem obwodnicy Tarnowa

Drogi i autostrady

Duże zainteresowanie projektowaniem obwodnicy Tarnowa

Elżbieta Pałys 02 marca 2023

Jak poprawić ostatni fragment drogi do Zakopanego?

Drogi i autostrady

Powstanie nowy układ drogowy na granicy Suchego Lasu i Poznania

Drogi i autostrady

Kto najwięcej projektuje dla GDDKiA

Drogi i autostrady

Kto najwięcej projektuje dla GDDKiA

Elżbieta Pałys 18 lutego 2021

Bliżej dwujezdniowej drogi siódemki do granicy w Chyżnem

Drogi i autostrady

Trzy warianty obwodnicy Piwnicznej Zdroju. Można opiniować

Drogi i autostrady

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5