Partner serwisu
Drogi i autostrady

Warszawa nie ma pozwolenia na budowę Mostu Krasińskiego

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Bentley
ECM Group
Stump Franki
Aarsleff
Roverpol
ULMA Group
Tecpoles

Data publikacji:
25-11-2016
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
RynekInfarstruktury.pl/ TVN Warszawa

Podziel się ze znajomymi:

DROGI I AUTOSTRADY
Warszawa nie ma pozwolenia na budowę Mostu Krasińskiego
fot. ZMID
Ratusz umorzył procedurę wydawania zezwolenia na most Krasińskiego. Jak informuje serwis TVNWarszawa, oznacza to, że wygaśnie również inny istotny dokument – decyzja środowiskowa.

Kilka tygodni temu ratusz podjął decyzję o przesunięciu budowy Mostu Krasińskiego. Przeprawa miała powstać, ale nie, jak było planowane w 2021 roku, lecz kilka lat później, w 2024/2025. Priorytetem była bowiem budowa II linii metra oraz inne inwestycje, nowe przedszkola, trasy rowerowe.

Jak poinformował wiceprezydent Warszawy Michał Olszewski podczas sesji rady miasta, pieniądze, które wstępnie miały zostać przeznaczone na realizację mostu Krasińskiego, zostały przeniesione na metro. Jego zdaniem nie ma więc powodu, by uzyskiwać pozwolenia na przeprawę już teraz. Jednocześnie podkreślił, że miasto doprowadza projekt do takiego stanu, by można było do niego "bezboleśnie wrócić" i rozpocząć procedurę administracyjną w przyszłości.

Jak zauważa jednak TVN Warszawa – rezygnacja z wydania decyzji o realizacji tej inwestycji oznacza, że wygaśnie decyzja środowiskowa, czyli dokument określający warunki, na jakich można prowadzić prace. Olszewski zaznacza jednak, że taka decyzja może zostać wydana ponownie w oparciu o aktualne analizy, czyli za dziewięć lat, kiedy rozpocznie się budowa mostu.
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Bentley
ECM Group
Stump Franki
Aarsleff
Roverpol
ULMA Group
Tecpoles

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

GDDKiA o przetargach w 2023 roku

Drogi i autostrady

GDDKiA o przetargach w 2023 roku

Mikołaj Kobryński 08 września 2023

Program drogowy droższy o 5 mld zł. Za sprawą jednej drogi

Drogi i autostrady

Lubuskie. Polaqua najtańsza na obwodnicę z mostem przez Odrę

Drogi i autostrady

Ostatni odcinek S11 w zachodniopomorskim ma wykonawcę

Drogi i autostrady

Zobacz również:

GDDKiA o przetargach w 2023 roku

Drogi i autostrady

GDDKiA o przetargach w 2023 roku

Mikołaj Kobryński 08 września 2023

Program drogowy droższy o 5 mld zł. Za sprawą jednej drogi

Drogi i autostrady

Lubuskie. Polaqua najtańsza na obwodnicę z mostem przez Odrę

Drogi i autostrady

Ostatni odcinek S11 w zachodniopomorskim ma wykonawcę

Drogi i autostrady

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5