Rynek Infrastruktury
Na lewym brzegu Wisły przebudowano podziemną infrastrukturę techniczną oraz wykonano rondo na skrzyżowaniu istniejącej ulicy Łódzkiej oraz realizowanej trasy głównej. Zakończyły się prace brukarskie, wykonano konstrukcję jezdni wraz z warstwą wiążącą.
Cały ciąg trasy dojazdowej do lewobrzeżnych estakad również posiada warstwę wiążąca. W całości wykonano ulicę Kmicica, Dwernickiego i Lipnowską. Będą one pełnić funkcję dróg serwisowych. Poza jezdnią i chodnikami, w maju powstały ścieżki rowerowe.
Po prawej stronie Wisły powstaje główny węzeł dojazdowy do mostu od centrum miasta. Powstały na nim już północne odcinki ciągu tunelu. Jeden udostępniono dla pojazdów poruszających się z i do ulicy Żółkiewskiego. Gotowy jest także odcinek, po którym ma się odbywać ruch w momencie wyłączenia południowej jezdni Szosy Lubickiej.
Gdy zostanie wprowadzony ostatni etap zmian w organizacji ruchu na placu Daszyńskiego, kontynuowane będą prace przy budowie ciągu tunelu po południowej stronie węzła dojazdowego oraz przy budowie pozostałych podpór estakady Żółkiewskiego oraz ronda.