Rynek Infrastruktury
W ostatnich tygodniach roboty drogowe były skoncentrowane szczególnie na placu budowy po lewej stronie Wisły. Wykonywano nasypy przy przyczółkach obiektów inżynierskich, powstały nowe zatoki autobusowe o nawierzchni z kostki kamiennej.
Na odcinku od ulicy Rypińskiej ustawiono 260 m betonowych krawężników. Z kolei w ciągu ulicy Otłoczyńskiej plantowano skarpy i nasadzano zieleń drogową. Po prawej stornie Wisły ustawiono obrzeża betonowe w odcinku Szosy Lubickiej na podsypce cementowo-piaskowej.
Przy moście głównym wykonywano szalowanie, zbrojenie i betonowanie kolejnych sekcji trzech podpór mostu. Na placu do scalania i montażu wykonano tory ślizgowe, które służą do zwodowania scalonych łuków mostu. Na tym terenie powstała również platforma montażowa dla dźwigu oraz rusztowanie i podpory tymczasowe.
Na estakadach lewobrzeżnych montowano w ostatnim tygodniu pozostałe sekcje elementów stalowych i spawano blach nadłożyskowe. Na prawobrzeżnych estakadach i łącznicach montowano i spawano konstrukcje stalowe kolejnych elementów konstrukcji.
W tunelu pod placem Daszyńskiego zbrojono, deskowano i betonowano ściany oraz strop. Powstały również wykopy pod płyty przejściowa oraz płytę denną.