Rynek Infrastruktury
Najważniejsze prace drogowe wykonano na Trasie Wschodniej. Wykonano humusowanie skarp oraz warstwy wzmacniające. W ciągu ulicy Kalinowej wykonano również podbudowę z gruntu stabilizowanego cementem i ułożono warstwy odsączające pod torowiskiem, a także podbudowę z kruszywa.
Zmiany są również widoczne na podporze w nurcie Wisły. Wykonawca mostu zajął się szalowaniem i zbrojeniem kolejnych segmentów podpory. Główne prace na lewej stronie mostu dotyczyły szalowania, zbrojenia i betonowania kolejnych segmentów podpór i montowania konstrukcji stalowej na lewym wezgłowiu.
Na lewobrzeżnych estakadach zamontowano kolejne łożyska, pomalowano nowe odcinki konstrukcji stalowej i blach nadłożyskowych, szalowano i betonowano płyty pomostowe. Na estakadach i łącznicach prawobrzeżnych trwał montaż płyt pomostowych, ich zbrojenie, spawanie styków stalowej konstrukcji oraz montaż łożyska estakady.
Estakada Żółkiewskiego również nabiera swojego docelowego kształtu. Tam w ostatnich dniach rozszalowano płyty pomostowe na osiach podpór, przygotowano platformy i zmontowano dźwig wieżowy przy jednej z podpór. Na placu budowy tunelu w ciągu ulicy Wschodniej, pod pl. Daszyńskiego rozszalowano strop przy którym budowniczowie pracowali od początku miesiąca.