Partner serwisu
Drogi i autostrady

Rusza przetarg na odcinek Zakopianki od Rdzawki do Nowego Targu

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Bentley
ECM Group
Stump Franki
Aarsleff
Roverpol
ULMA Group
Tecpoles

Data publikacji:
08-11-2017
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
RynekInfrastruktury.pl

Podziel się ze znajomymi:

DROGI I AUTOSTRADY
Rusza przetarg na odcinek Zakopianki od Rdzawki do Nowego Targu
fot. GDDKiA
Małopolski oddział Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad ogłasza przetarg na projekt i budowę odcinka drogi krajowej nr 47 Rabka Zdrój – Zakopane od Rdzawki do Nowego Targu. Inwestycja przewiduje budowę ponad 16 km dwujezdniowej trasy o klasie GP.

Ogłoszone przez GDDKiA postępowanie dotyczy trasy leżącej w ciągu popularnej Zakopianki. Zamawiający oczkuje rozbudowy fragmentu DK-47 od Rdzawki do Nowego Targu. Trasa ta liczy 16,136 km.

W ciągu drogi powstaną cztery węzły drogowe: Obidowa, Klikuszowa, Nowy Targ Zachód oraz Nowy Targ Południe. Ponadto wykonawca będzie zobowiązany m.in. do: przebudowy istniejących dróg w zakresie kolizji z drogą krajową, budowy lub przebudowy infrastruktury dla pieszych i rowerzystów, a także zapewnienie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.

Zamówienie jest prowadzone w systemie „projektuj i buduj”. Oznacza to, że wykonawca będzie miał za zadanie opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie niezbędnych zezwoleń na realizację inwestycji, budowę drogi, oraz otrzymanie pozwoleń na jej użytkowanie. Firma, której zostanie powierzone zadanie będzie miała na jego realizację 44 miesiące.
 
Zamawiający czeka na oferty do 18 grudnia br. Podczas ich oceny będzie brał pod uwagę cenę (60%), właściwości przeciwpoślizgowe nawierzchni (9%), równość podłużną nawierzchni (8%), personel wykonawcy (6%), termin realizacji kontraktu (12%) oraz zagospodarowanie destruktu powstałego w wyniku rozbiórki istniejącej nawierzchni (5%).

Droga krajowa nr 47 jest niezwykle ważna przede wszystkim dla turystów jadących z północy kraju do Zakopanego. Zaczyna się ona w Rabce Zdrój, gdzie kończy się budowany odcinek S7. Dalej prowadzi dwujezdniową drogą do Rdzawki. Potem trasa jest już jednojezdniowa, aż do Nowego Targu. Jadąc przez miasto kierowcy mają znowu do użytku po dwa pasu w każdą stronę, ale zaraz za południową granicą Nowego Targu trasa znowu się zwęża.
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Bentley
ECM Group
Stump Franki
Aarsleff
Roverpol
ULMA Group
Tecpoles

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

GDDKiA o przetargach w 2023 roku

Drogi i autostrady

GDDKiA o przetargach w 2023 roku

Mikołaj Kobryński 08 września 2023

Program drogowy droższy o 5 mld zł. Za sprawą jednej drogi

Drogi i autostrady

Lubuskie. Polaqua najtańsza na obwodnicę z mostem przez Odrę

Drogi i autostrady

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

GDDKiA o przetargach w 2023 roku

Drogi i autostrady

GDDKiA o przetargach w 2023 roku

Mikołaj Kobryński 08 września 2023

Program drogowy droższy o 5 mld zł. Za sprawą jednej drogi

Drogi i autostrady

Lubuskie. Polaqua najtańsza na obwodnicę z mostem przez Odrę

Drogi i autostrady

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5