Partner serwisu
Drogi i autostrady

Przetarg na S17 do terminala granicznego trzeba powtórzyć

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Bentley
ECM Group
Stump Franki
Aarsleff
Roverpol
ULMA Group
Tecpoles
BATARUS

Autor:

ep.

Data publikacji:
19-12-2023
Ostatnia modyfikacja:
19-12-2023
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
RI

Podziel się ze znajomymi:

DROGI I AUTOSTRADY
Przetarg na S17 do terminala granicznego trzeba powtórzyć
fot. GDDKiA
GDDKiA nie może zwiększyć budżetu na opracowanie dokumentacji projektowej dla odcinka drogi ekspresowej S17 do terminala granicznego w Hrebennem. Przetarg został unieważniony.

Na początku grudnia GDDKiA otworzyła oferty w przetargu na opracowanie dokumentacji projektowej dla fragmentu drogi S17, która doprowadziłaby ruch do terminala granicznego w Hrebennem. Wszystkie oferty, które wpłynęły – było ich cztery –przekroczyły budżet inwestora.

GDDKiA przygotowała 3,3 mln zł, podczas gdy najtańsza oferta opiewała na 4,678 mln zł. „Z uwagi na to, że cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie może jej zwiększyć do ceny tej oferty, przetarg został unieważniony. Najdroższa oferta w unieważnionym postępowaniu kosztowała ponad 11 mln zł.

Planowany do zaprojektowania odcinek ma mieć ok. 2 km. Droga ma powstać w nowym śladzie pomiędzy końcem odcinka S17 Tomaszów Lubelski – Hrebenne (obecnie w realizacji) a planowanym terminalem odpraw samochodów ciężarowych Hrebenne – Rawa Ruska. Terminal ma powstać ok. 1 km na północ od istniejącego przejścia granicznego i jest realizowany przez Lubelski Zarząd Obsługi Przejść Granicznych.

Inwestycja, dla której GDDKiA chce zlecić opracowanie studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowego z elementami koncepcji programowej i możliwymi wariantami przebiegu drogi ma docelowo przyczynić się m.in. do zwiększenia płynności ruchu ciężarówek w pobliżu przejścia granicznego.
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Bentley
ECM Group
Stump Franki
Aarsleff
Roverpol
ULMA Group
Tecpoles
BATARUS

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Wykonawca przejmie plac budowy S19 Malewice – Chlebczyn

Drogi i autostrady

Ivia najtańsza na projekt nowej zakopianki z Krakowa do Myślenic

Drogi i autostrady

Mostostal Warszawa oraz Intercor z szansą na kontrakty przy S17

Drogi i autostrady

Podkarpackie. Blisko 87 km S19 w realizacji

Drogi i autostrady

Podkarpackie. Blisko 87 km S19 w realizacji

Elżbieta Pałys 07 stycznia 2024

Zobacz również:

Wykonawca przejmie plac budowy S19 Malewice – Chlebczyn

Drogi i autostrady

Ivia najtańsza na projekt nowej zakopianki z Krakowa do Myślenic

Drogi i autostrady

Mostostal Warszawa oraz Intercor z szansą na kontrakty przy S17

Drogi i autostrady

Podkarpackie. Blisko 87 km S19 w realizacji

Drogi i autostrady

Podkarpackie. Blisko 87 km S19 w realizacji

Elżbieta Pałys 07 stycznia 2024

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5