Partnerzy serwisu:
Drogi i autostrady

Przebudowa DK-9 z obwodnicą Skaryszewa za ok. 300 mln zł

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Mostostal Warszawa
Stump Franki
Roverpol
ULMA Group
Holcim Polska
BATARUS
Schuttlfix
Balzola Polska

Autor:

ep.

Data publikacji:
07-11-2024
Ostatnia modyfikacja:
07-11-2024
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
RI

Podziel się ze znajomymi:

DROGI I AUTOSTRADY
Przebudowa DK-9 z obwodnicą Skaryszewa za ok. 300 mln zł
fot. GDDKiA Warszawa
Wykonawcy wycenili inwestycję w ciągu drogi krajowej nr 9 w woj. mazowieckim. Chodzi o budowę obwodnicy Skaryszewa oraz rozbudowę drogi od Skaryszewa do Iłży. Najtańszą ofertę złożył Mirbud.

Mowa o dwóch odcinkach. Jeden to budowa 6-kilometrowej obwodnicy skaryszewa, drugi rozbudowa DK-9 o długości 12,2 km od Skaryszewa do początku obwodnicy Iłży. To zadanie, które GDDKiA wyceniła na 285,3 mln zł.

W odpowiedzi na przetarg zgłosiło się 8 wykonawców. Najtańszy jest Mirbud z ceną 278,568 mln zł. Druga jest oferta Mostostalu Warszawa - 279,602 mln zł. Tylko te oferty zmieściły się w zaplanowanym budżecie.
Pozostałe propozycje to: Polaqua – 311,611 mln zł, Strabag – 317,222 mln zł, konsorcjum Aldesy – 327,900 mln zł, Budimex – 336,817 mln zł, Unibep – 379,886 mln zł. Najdroższe jest konsorcjum firm Trakcja oraz Budromost - 443,456 mln zł.

Obwodnica Skaryszewa ma być drogą klasy GP. Ominie miejscowość po zachodniej stronie. Na początkowym fragmencie, tj. od węzła z planowaną drogą ekspresową S12 do skrzyżowania z dotychczasowym przebiegiem DK-9 będzie drogą dwujezdniową z dwoma pasami ruchu w każą stronę. Na dalszym przebiegu obwodnica ma mieć jedną jezdnię po jednym pasie ruchu w każdym kierunku.

Na trasie przewidziane są skrzyżowania: dwa z istniejącym przebiegiem DK-9 oraz jedno z drogą powiatową.

Przeznaczona do rozbudowy DK-9 od Skaryszewa do Iłży ma być dostosowana do wymogów technicznych dla klasy GP. W ramach planowanej inwestycji powstać ma nowa konstrukcja drogi, przebudowanych zostanie także 18 skrzyżowań.

W ramach kontraktu powstaną m.in. obiekty inżynierskie, drogi do obsługi ruchu lokalnego, ciąg pieszo-rowerowy, a także oświetlenie i odwodnienie drogi.
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Mostostal Warszawa
Stump Franki
Roverpol
ULMA Group
Holcim Polska
BATARUS
Schuttlfix
Balzola Polska

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Za mały budżet na projekt rozbudowy DK-32

Drogi i autostrady

Za mały budżet na projekt rozbudowy DK-32

ep. 08 listopada 2024

Trzeba od nowa wybrać wykonawcę obwodnicy Głogowa

Drogi i autostrady

Ostatni węzeł na nowej zakopiance otwarty

Drogi i autostrady

Szykuje się remont starej „dwójki” w lubuskim

Drogi i autostrady

DK-32 w Wielkopolsce będzie rozbudowana

Drogi i autostrady

Zobacz również:

Za mały budżet na projekt rozbudowy DK-32

Drogi i autostrady

Za mały budżet na projekt rozbudowy DK-32

ep. 08 listopada 2024

Trzeba od nowa wybrać wykonawcę obwodnicy Głogowa

Drogi i autostrady

Ostatni węzeł na nowej zakopiance otwarty

Drogi i autostrady

Szykuje się remont starej „dwójki” w lubuskim

Drogi i autostrady

DK-32 w Wielkopolsce będzie rozbudowana

Drogi i autostrady

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5