Rynek Infrastruktury
Przebudowa obejmuje między innymi całkowitą wymianę konstrukcji przyczółków wraz z fundamentami. Konstrukcja istniejących podpór pośrednich ma być częściowo wykorzystano do posadowienia przyczółków. Zaprojektowano również wzmocnienie ich posadowienia poprzez wykonanie mikropali wierconych.
Na obiekcie pojawi się odseparowany od jezdni ciąg pieszo-rowerowy o szerokości 2,5 m. Będzie on wykonany poprzez poszerzenie istniejącego nasypu. Obiekt będzie wyposażony w płyty przejściowe. Po zakończeniu przebudowy most w ciągu DW-678 będzie miał 208,18 m długości, 11,74 m szerokości. Jego nośność będzie podwyższona do klasy A.
Inwestycja obejmuje również przebudowę dojazdów do mostu na łącznej długości 560 m wraz ze wzmocnieniem nawierzchni. Ponadto, powstanie ciąg pieszo-rowerowy i pieszo-jezdny. Wykonana będzie nawierzchnia na jezdni i obu ciągach.
Przebudowa mostu w Bokinach ma pochłonąć 32 mln zł. Zarząd województwa podlaskiego przeznaczył na inwestycję 99 procent kwoty.