Rynek Infrastruktury
Realizacja inwestycji rozpoczęła się jesienią 2012 roku, a zakończyła zgodnie z założonym harmonogramem w końcu października 2013 roku. Aby przeprowadzić to zadanie bez wprowadzania uciążliwych objazdów, obok starego mostu wybudowany został most tymczasowy wraz z drogą objazdową. Poprowadzono nimi ruch pojazdów, pieszych i rowerzystów.
Dopiero po przełożeniu ruchu, wiosną 2013 roku, wykonawca przystąpił do rozbiórki starej, wysłużonej konstrukcji, a później do budowy nowego obiektu. Konstrukcję nowego mostu stanowią stalowe łuki wraz z elementami pomostu, na którym ułożona jest żelbetowa płyta. Oprócz budowy samego mostu, przebudową objętych zostało kilkaset metrów DK-39, która do niego prowadzi. Wzmocnione zostały także brzegi kanału w pobliżu mostu.
Szerokość całkowita nowego obiektu mostowego wynosi 15,82 m, a jego długość całkowita to 62,6 m. Jezdnia jest szeroka na 8 m, chodnik na 3,65 m. Natomiast całkowite pobocze techniczne ma 2 m szerokości.