Partner serwisu
Drogi i autostrady

Obwodnica Radomia. Roboty bitumiczne na finale

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Bentley
ECM Group
Stump Franki
Aarsleff
Roverpol
ULMA Group
Tecpoles

Autor:

ep.

Data publikacji:
13-08-2018
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
RI/GDDKiA

Podziel się ze znajomymi:

DROGI I AUTOSTRADY
Obwodnica Radomia. Roboty bitumiczne na finale
fot. GDDKiA
Wykonano już 80 proc. warstwy ścieralnej SMA na obwodnicy Radomia. Końca dobiegają także roboty bitumiczne na łącznicach węzłów. Nową drogą na trasie między Warszawą i Krakowem pojedziemy w październiku.

– Ostatnia warstwa ścieralna nawierzchni SMA ułożona została na ciągu głównym budowanej drogi ekspresowej S7 na odcinku obwodnicy Radomia w około 80 procentach – poinformowała Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w Kielcach. Jak podano, wykonawca kończy także roboty bitumiczne na łącznicach węzłów, kontynuuje prace związane z oznakowaniem poziomymi i pionowym oraz roboty wykończeniowe.



Wyświetl większą mapę

W ramach kontraktu powstaje także nowy obwód drogowy w Sławnie oraz Miejsce Obsługi Podróżnych – tam także prowadzone są prace.

Po trzech obiektach mostowych wybudowanych nad drogą ekspresową S7 (są to obiekty nr 4,7 i 23) odbywa się już tymczasowy ruch lokalny.

GDDKiA potwierdza, że zgodnie z planem, nową drogą pojedziemy pod koniec października.

Obwodnica Radomia będzie drogą o parametrach trasy ekspresowej. Jej długość wynosi 24 km. Na trasę będzie można wjechać lub zjechać z niej korzystając z czterech węzłów: Radom Północ, Radom Zachód, Wolanów i Radom Południe.

Będąca na ukończeniu trasa, omijając Radom od zachodu, połączy się z drogą ekspresową S7 Białobrzegi – Jedlińsk oraz odcinkiem siódemki biegnącym do granicy województwa mazowieckiego.

Otwarcie obwodnicy Radomia istotnie usprawni podróże miedzy Warszawą, Kielcami i Krakowem. Obecnie podróżujący na tej trasie często soją w zatorach na terenie Radomia, gdzie ruch tranzytowy nakłada się na ruch lokalny.

Wykonawcą tego zadania jest Dragados. Koszt robót budowlanych wynosi ponad 728 mln zł.
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Bentley
ECM Group
Stump Franki
Aarsleff
Roverpol
ULMA Group
Tecpoles

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

GDDKiA o przetargach w 2023 roku

Drogi i autostrady

GDDKiA o przetargach w 2023 roku

Mikołaj Kobryński 08 września 2023

Program drogowy droższy o 5 mld zł. Za sprawą jednej drogi

Drogi i autostrady

Lubuskie. Polaqua najtańsza na obwodnicę z mostem przez Odrę

Drogi i autostrady

Ostatni odcinek S11 w zachodniopomorskim ma wykonawcę

Drogi i autostrady

Zobacz również:

GDDKiA o przetargach w 2023 roku

Drogi i autostrady

GDDKiA o przetargach w 2023 roku

Mikołaj Kobryński 08 września 2023

Program drogowy droższy o 5 mld zł. Za sprawą jednej drogi

Drogi i autostrady

Lubuskie. Polaqua najtańsza na obwodnicę z mostem przez Odrę

Drogi i autostrady

Ostatni odcinek S11 w zachodniopomorskim ma wykonawcę

Drogi i autostrady

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5