Partner serwisu
Drogi i autostrady

Mazowieckie: 9 ofert na budowę S7 Strzegowo – Pieńki

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Bentley
ECM Group
Stump Franki
Aarsleff
Roverpol
ULMA Group
Tecpoles

Data publikacji:
08-06-2017
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
RynekInfarstruktury.pl

Podziel się ze znajomymi:

DROGI I AUTOSTRADY
Mazowieckie: 9 ofert na budowę S7 Strzegowo – Pieńki
fot. GDDKiA
Do warszawskiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad trafiło 9 ofert w przetargu na budowę drogi S7 Olsztynek (S51) – Płońsk (S10) na odcinku Strzegowo – Pieńki. Wszystkie z propozycji mieszczą się w budżecie zamawiającego, a najtańszą z nich złożyła firma Salini Impregilo.

GDDKiA zaplanowała na tę inwestycję 872,459 mln zł. Najtańsza oferta opiewa na 508,784 mln zł i została złożona przez firmę Salini Impregilo. Do przetargu wpłynęły także propozycje od firm: Polaqua (535,500 mln zł), Budimex (537,393 mln zł), Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów (575,418 mln zł) oraz Metrostav Polska (615,273 mln zł) oraz konsorcja Strabag i Strabag Infrastrukutra Południe (516,167 mln zł), Aldesa Construcciones Polska i Aldesa Construcciones (516,167 mln zł), Porr Polska Infrastructure i Porr Bau GmbH (568,868 mln zł) oraz KOBYLARNIA i MIRBUD (729,531 mln zł).

Podczas oceny otrzymanych ofert GDDKiA będzie brać pod uwagę takie aspekty jak cena (90%), termin realizacji (5%) oraz okres gwarancji (5%). Ostatecznie jednak liczyć się będzie jedynie cena ponieważ wszyscy oferenci zaproponowali 10 lat gwarancji oraz termin realizacji w ciągu 34 miesięcy od dnia podpisania umowy.
 
Źródło: GDDKiA
Strzegowo – Pieńki to jeden z czterech odcinków drogi ekspresowej S7 pomiędzy Napierkami a Płońskiem na terenie województwa mazowieckiego. Liczy ok. 22 km. Inwestycja będzie realizowana w systemie zaprojektuj i zbuduj. Wybrany w przetargu wykonawca będzie zobowiązany do wykonania projektów budowlanych i złożenia w imieniu inwestora wniosków o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej.

Umowa z wykonawcą ma być podpisana jeszcze w tym roku, a rozpoczęcie robót budowlanych planowane jest w II kwartale 2018 roku. Finał wszystkich prac ma nastąpić w IV kwartale 2020 roku.
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Bentley
ECM Group
Stump Franki
Aarsleff
Roverpol
ULMA Group
Tecpoles

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

GDDKiA o przetargach w 2023 roku

Drogi i autostrady

GDDKiA o przetargach w 2023 roku

Mikołaj Kobryński 08 września 2023

Program drogowy droższy o 5 mld zł. Za sprawą jednej drogi

Drogi i autostrady

Lubuskie. Polaqua najtańsza na obwodnicę z mostem przez Odrę

Drogi i autostrady

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

GDDKiA o przetargach w 2023 roku

Drogi i autostrady

GDDKiA o przetargach w 2023 roku

Mikołaj Kobryński 08 września 2023

Program drogowy droższy o 5 mld zł. Za sprawą jednej drogi

Drogi i autostrady

Lubuskie. Polaqua najtańsza na obwodnicę z mostem przez Odrę

Drogi i autostrady

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5