Partnerzy serwisu:
Drogi i autostrady

Małopolskie: 15 firm chce budować most w Białym Dunajcu

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Bentley
Mostostal Warszawa
Stump Franki
Roverpol
ULMA Group
Holcim Polska
BATARUS
Schuttlfix

Data publikacji:
22-02-2013
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Infrastruktury

Podziel się ze znajomymi:

DROGI I AUTOSTRADY
Małopolskie: 15 firm chce budować most w Białym Dunajcu
fot. icathing, flickr.com, CCA
Krakowski oddział Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad otworzył oferty w przetargu na budowę mostu na rzece Biały Dunajec w miejscowości o tej samej nazwie. Obiekt w ciągu drogi krajowej nr 47 chce wykonać 15 firm.

Ofertę o najniższej wartości złożyła firma Himmel i Papesch Opolem, a zaproponowana cena to 20,490 mln zł. Kolejną z najtańszych ofert złożyły Mosty Chrzanów (21,416 mln zł) oraz Firesta (22,272 mln zł).


Wśród najdroższych oferty znalazły się Mosty Łódź (26 mln zł), Budimex (26,279 mln zł), konsorcjum Przedsiębiorstwa Robót Inżynieryjno Budowlanych Export-Pribex i Przedsiębiorstwa Robót Inżynieryjnych 7 (27,494 mln zł) oraz konsorcjum Poldim-Mosty i Gliwickiego Przedsiębiorstwa Budownictwa Przemysłowego z najdroższą ofertą o wartości 28,107 mln zł.


Pozostałe oferty zostały złożone przez Podhalańskie Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe (22,966 mln zł), Strabag (22,987 mln zł), Warbud (23,482 mln zł), Banimex (23,572 mln zł), konsorcjum Bogl a Krysl i Most (23,624 mln zł), Intercor (24,501 mln zł), Mota-Engil (24,646 mln zł) i Skanska (25,149 mln zł).

 


Większy widok mapy


Istniejący most w Białym Dunajcu jest użytkowany od 1937 roku i jego stan techniczny jest zły. Ponad 3,5 roku temu rozpoczęto prace projektowe nowego mosty, które spełniają obowiązujące obecnie przepisy prawa. Z ostatniej kontroli stanu technicznego mosty wynika, że jest on coraz gorszy.


Nowy most powstanie w miejscowości Biały Dunajec, a poza nim zostanie rozbudowany krótki odcinek drogi krajowej nr 47. Prace obejmą rozbiórkę budynków, istniejącego mostu, budowę mostu docelowego i nowej konstrukcji jezdni.


Inwestycję uzupełnią nowe chodniki, zatoka autobusowa, kanalizacja deszczowa oraz oświetlenie drogowe. Ponadto, przebudowane i zabezpieczone zostaną sieci i urządzenia istniejącej infrastruktury kolidującej z drogą.


Jak informuje GDDKiA w Krakowie, rozpoczęcie inwestycji jest planowane na 15 marca tego roku, a jej zakończenie na 30 września 2014 roku.

Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Bentley
Mostostal Warszawa
Stump Franki
Roverpol
ULMA Group
Holcim Polska
BATARUS
Schuttlfix

Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5