Rynek Infrastruktury
W trakcie prac konieczna była zmiana technologii nasuwania. By konstrukcja bezpiecznie oparła się o filary oddalone od przyczółków o 80 m konieczne było między innymi zastosowanie specjalistycznych siłowników, które zagwarantowały stabilność nasuwanego pomostu. To pierwsza w Polsce operacja nasuwania tak długich elementów - wysuwane elementy mają długość rzędu 80-100 m.
Prace toczą się także przy filarach, wokół których układane są kamienne materace. Na przyczółkach toczą się natomiast prace drogowe. Zakończyło się także wytwarzanie konstrukcji stalowej w Bydgoszczy. Do Kamienia i Solca trafiają już ostatnie transporty kawałków mostu. Są one składowane w rejonie przyczółków. Ich scalanie odbywa się na placu budowy. Elementy są poddawane też zabezpieczeniu antykorozyjnemu.
Budowa ponad kilometrowego mostu pomiędzy miejscowościami Kamień na Lubelszczyźnie i Solcem nad Wisłą na Mazowszu to największa inwestycja realizowana przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie. Most powstanie w ciągu drogi wojewódzkiej nr 747, która ma stanowić wygodne połączenie pomiędzy Lublinem i Radomiem oraz Kielcami. Zgodnie z umową inwestycja zakończy się do grudnia 2014 roku. Kontrakt jest warty 209 mln zł.