7 ofert wpłynęło w przetargu na rozbudowę dwóch odcinków drogi krajowej numer 48. Żadna nie mieści się w zarezerwowanej przez GDDKiA kwocie.
Przedmiotem zamówienia będzie rozbudowa DK nr 48 na dwóch odcinkach. Jeden z nich, liczący blisko 2 kilometry długości, znajduje się w całości na terenie Dęblina (między mostem nad Wisłą a wiaduktem nad linią kolejową), natomiast drugi, 6-kilometrowy, przebiega przez teren częściowo zabudowany (od wylotu z Dęblina do Moszczanki, pomiędzy 159. a 165. kilometrem).
Zakres przedsięwzięcia obejmuje m.in. wzmocnienie istniejącej konstrukcji nawierzchni, w efekcie czego uzyskane zostaną parametry umożliwiające przenoszenie obciążeń rzędu 115 kN na oś. Ponadto wykonawca zrealizuje regulację pasa drogowego, korektę wysokościową niwelety poprawiającą płynność jej przebiegu oraz przebuduje obiekty inżynieryjne, skrzyżowania i wloty dróg poprzecznych (wraz z budową pasów dodatkowych dla pojazdów skręcających w lewo), nawierzchnię przejazdów kolejowych, zjazdy i zatoki autobusowe.
Znamy już oferty zainteresowanych firm. GDDKiA ma problem, bo żadna z 7 oferta nie mieści się w zarezerwowanej przez urzędników kwocie ok. 92,8 mln zł. Najmniej, bo ok. 95,5 mln zł proponuje Strabag, a najwięcej – ok. 129,6 mln zł – Porr.
Pozostałe oferty: P.H.U.B. Piotr Pawlica – ok. 111,6 mln zł; DUNA POLSKA – ok. 102,2 mln zł; Budimex – ok. 98,4 mln zł; Rubau Polska – ok. 109,5 mln zł; konsorcjum – PBI Infrastruktura i PBI WMB – ok. 98,7 mln zł
Zadanie powinno zostać zrealizowane w ciągu 17 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Jedynym kryterium oceny ofert w przetargu będzie cena.
Przypomnijmy, że w Dęblinie na skrzyżowaniu z ulicą Stężycką w rejonie cmentarza komunalnego powstanie nowe rondo, w pobliżu którego zlikwidowany zostanie przejazd przez nieczynny tor prowadzący do Twierdzy Dęblin. Powstanie także nowa infrastruktura dla pieszych i rowerzystów.
Zbudowane mają zostać ponadto urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego, a oznakowanie poziome i pionowe zostanie odtworzone i częściowo skorygowane. Prace obejmą także system odwodnienia, nasadzenia oraz oświetlenie uliczne. Na odcinku pozamiejskim jezdnia zostanie poszerzona do 9 metrów.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem
zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów
zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji
handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu
w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z
siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.