Partner serwisu
Drogi i autostrady

Konsorcjum Strabag najkorzystniejsze w przetargu na S7 Napierki – Mława

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Bentley
ECM Group
Stump Franki
Aarsleff
Roverpol
ULMA Group
Tecpoles

Data publikacji:
06-09-2017
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
RynekInfrastruktury.pl

Podziel się ze znajomymi:

DROGI I AUTOSTRADY
Konsorcjum Strabag najkorzystniejsze w przetargu na S7 Napierki – Mława
fot. GDDKiA
Olsztyński oddział Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad uznał ofertę konsorcjum firm Strabga i Strabag Infrastruktura Południe za najkorzystniejszą w przetargu na projekt i budowę odcinka drogi ekspresowej S7 Olsztynek – Płońsk. Mowa o fragmencie od Napierek do Mławy.

Przetarg

Do zamawiającego trafiło dziewięć ofert jednak ostatecznie pod uwagę brane były tylko trzy ponieważ reszta została odrzucona. Propozycja konsorcjum firm Strabag i Strabag Infrastruktura Południe była z nich najtańsza przez co uznano ją za najkorzystniejszą. Jej cena to 294,758 mln zł.

Inwestycja jest prowadzone w trybie „projektuj i buduj”. Oznacza to, że wykonawca będzie zobowiązany do opracowania dokumentacji projektowej, uzyskania niezbędnych pozwoleń na budowę, budowy infrastruktury oraz otrzymania zezwoleń na jej użytkowanie.

Jeśli do olsztyńskiego oddziału GDDKiA nie trafią odwołania od decyzji to w niedalekiej przyszłości podpisana zostanie umowa. Wtedy na realizację zadania konsorcjum Strabag i Strabag Infrastruktura Południe będzie miało 34 miesiące.

S7

To pierwszy z odcinków przyszłej trasy ekspresowej S7 między Napierkami przy granicy województw warmińsko-mazurskiego i mazowieckiego a Płońskiem. Cała trasa liczy ponad 71 km. Została podzielona na cztery odcinki realizacyjne.
 
Oprócz 14-km fragmentu Napierki – Mława są to: Mława – Strzegowo (ok. 21,5 km), Strzegowo – Pieńki (ok. 22 km) i Pieńki – Płońsk (ok. 13,7 km).
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Bentley
ECM Group
Stump Franki
Aarsleff
Roverpol
ULMA Group
Tecpoles

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

GDDKiA o przetargach w 2023 roku

Drogi i autostrady

GDDKiA o przetargach w 2023 roku

Mikołaj Kobryński 08 września 2023

Program drogowy droższy o 5 mld zł. Za sprawą jednej drogi

Drogi i autostrady

Lubuskie. Polaqua najtańsza na obwodnicę z mostem przez Odrę

Drogi i autostrady

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

GDDKiA o przetargach w 2023 roku

Drogi i autostrady

GDDKiA o przetargach w 2023 roku

Mikołaj Kobryński 08 września 2023

Program drogowy droższy o 5 mld zł. Za sprawą jednej drogi

Drogi i autostrady

Lubuskie. Polaqua najtańsza na obwodnicę z mostem przez Odrę

Drogi i autostrady

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5