Partner serwisu
Drogi i autostrady

Konsorcjum DSS przyśpiesza prace na odcinku C autostrady A2

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Bentley
ECM Group
Stump Franki
Aarsleff
Roverpol
ULMA Group
Tecpoles

Data publikacji:
16-01-2012
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Dolnośląskie Surowce Skalne

Podziel się ze znajomymi:

DROGI I AUTOSTRADY
Konsorcjum DSS przyśpiesza prace na odcinku C autostrady A2
fot. Ministerstwo Transportu
Dolnośląskie Surowce Skalne, w celu przyśpieszenia prac przy budowie odcinka C autostrady A2 od Strykowa do Konotopy zdecydowały o przekazaniu prac o wartości 155 mln zł netto partnerowi z konsorcjum, firmie Bögl a Krýsl. Udział DSS w kontrakcie wartym 615 mln zł netto będzie wynosił według nowego podziału około 50 procent.

– Ustaliliśmy, że nasz konsorcjant Bögl a Krýsl przejmie od nas część prac, w tym postawienie ekranów akustycznych oraz elementów bezpieczeństwa ruchu. Dzięki temu będziemy mogli skupić się na sprawnej realizacji dostaw kruszyw oraz produkcji i układaniu kolejnych warstw bitumicznych – kluczowych elementów warunkujących dotrzymanie warunku przejezdności autostrady przed Euro 2012. Po przejęciu wybranych prac przez naszego konsorcjanta, udział DSS w projekcie będzie wynosił około 50 procent – mówi Małgorzata Then, p.o. Prezes Dolnośląskich Surowców Skalnych.


Dodaje, że przejęcie przez Bögl a Krýsl części prac potwierdza bardzo dobrą współpracę w ramach konsorcjum a świadomość celu jakim jest terminowe zakończenie budowy jest sprawą największej wagi dla obu naszych firm.


Kontrakt na budowę odcinka C autostrady A2 jest realizowany na odcinku o długości około 20 km na terenie gmin Wiskitki, Baranów i Jaktorów z węzłem Wiskitki. Konsorcjum zobowiązało się do zapewnienia przejezdności trasy do 31 maja bieżącego roku i realizacji kontraktu do 15 października 2012 roku.

Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Bentley
ECM Group
Stump Franki
Aarsleff
Roverpol
ULMA Group
Tecpoles

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

GDDKiA ma znikome szanse na odzyskanie należności od COVEC-u

Drogi i autostrady

GDDKiA ma znikome szanse na odzyskanie należności od COVEC-u

Rynek Infrastruktury 18 września 2013

KE zamyka postępowanie skargowe przeciw Polsce

Drogi i autostrady

KE zamyka postępowanie skargowe przeciw Polsce

Rynek Infrastruktury 25 października 2013

A2 z Łodzi do Warszawy oficjalnie zakończona

Drogi i autostrady

A2 z Łodzi do Warszawy oficjalnie zakończona

Rynek Infrastruktury 03 grudnia 2013

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

GDDKiA ma znikome szanse na odzyskanie należności od COVEC-u

Drogi i autostrady

GDDKiA ma znikome szanse na odzyskanie należności od COVEC-u

Rynek Infrastruktury 18 września 2013

KE zamyka postępowanie skargowe przeciw Polsce

Drogi i autostrady

KE zamyka postępowanie skargowe przeciw Polsce

Rynek Infrastruktury 25 października 2013

A2 z Łodzi do Warszawy oficjalnie zakończona

Drogi i autostrady

A2 z Łodzi do Warszawy oficjalnie zakończona

Rynek Infrastruktury 03 grudnia 2013

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5