Partner serwisu
Drogi i autostrady

Ile za drugi etap obwodnicy Sanoka. Są oferty

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Bentley
ECM Group
Stump Franki
Aarsleff
Roverpol
ULMA Group
Tecpoles
BATARUS

Autor:

ep.

Data publikacji:
12-10-2023
Ostatnia modyfikacja:
12-10-2023
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
RI

Podziel się ze znajomymi:

DROGI I AUTOSTRADY
Ile za drugi etap obwodnicy Sanoka. Są oferty
fot. Google Maps
Trzy kilometry ma mieć drugi etap obwodnicy Sanoka w ciągu drogi krajowej nr 28 Zator – Medyka. GDDKiA ma już oferty na projekt i budowę.

Zainteresowanych realizacją zamówienia jest 5 firm. Ofertę z najniższą ceną złożył Porr –129,406 mln zł przy budżecie inwestora 146,406 mln zł.

Pozostałe propozycje przekroczyły zaplanowany budżet: Budimex – 152,304 mln zł, Strabag – 181,614 mln zł, PTU Intercor – 200,927 mln zł oraz Nowak Mosty – 211,533 mln zł.

Pierwszy etap obwodnicy Sanoka w ciągu DK-28 został oddany do ruchu z końcem stycznia 2020 r. Wybudowano wówczas 6,7 km drogi o przekroju 2+1 pomiędzy skrzyżowaniem DW-886 z ul. Krakowską (DK-28) ul. Lipińskiego, gdzie obwodnica włączyła się do DK-84.

W ramach tamtej inwestycji powstało 12 obiektów inżynierskich (8 mostów i 4 wiadukty) oraz 18 przepustów. I etap pozwolił na wyprowadzenie ruchu tranzytowego na DK-28 z kierunku Krosna do DK-84 w kierunku przejścia granicznego Krościenko - Smolnica. Budowa II etapu ma domknąć obwodnicę.



Wyświetl większą mapę

Drugi etap obwodnicy ma się zaczynać za rondem, w miejscu gdzie kończy się pierwszy etap. Dalej trasa na odcinku ok. 1 km zostanie poprowadzona w kierunku południowo – zachodnim po śladzie istniejącej drogi krajowej nr 84. Kolejne 2 km poprowadzone zostaną w nowym śladzie w kierunku północno – wschodnim.

Obwodnica przekroczy m.in. linię kolejową nr 108 oraz rzekę San i włączy się do istniejącej drogi krajowej nr 28 (ul. Przemyska) w miejscowości Bykowce. Most nad torami kolejowymi i rzeką ma mieć ponad 300 m i przęsło nurtowe o długości 150 m.

Łącznie w ramach inwestycji powstać mają cztery mosty, trzy przepusty i mur oporowy. Na odcinku prowadzonym po obecnym śladzie DK-84 droga ma być wyposażona w pas wielofunkcyjny. Poza tym w ciągu trasy zaplanowano m.in. dwa ronda (na przecięciu z istniejącymi DK-84 i DK-28), chodniki i ścieżki pieszo-rowerowe.


Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Bentley
ECM Group
Stump Franki
Aarsleff
Roverpol
ULMA Group
Tecpoles
BATARUS

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5