Rynek Infrastruktury
Przed naprawą stan techniczny płyty pomostowej ustroju nośnego znajdował się w stanie awaryjnym. Dylatacje bitumiczne były zniszczone, a w nawierzchni pojawiły się liczne koleiny, spękania i ubytki. Niewłaściwe było też odwodnienie konstrukcji, które doprowadziło do zniszczenia nawierzchni w rejonie podpór.
Naprawić należało również żelbetową płytę pomostową. Ponadto, ze względu na zbyt małą grubość płyty pomostowej, ustrój nośny charakteryzowała bardzo duża wrażliwość dynamiczna, co powodowało odczuwalne drgania.
Podczas remontu rozebrano i położono od nowa chodniki, dwie warstwy nawierzchni jezdni, nawierzchnię na wspornikach, izolację i część płyty pomostowej. Ponadto, wzmocniono ustrój nośny mostu.
Strabag wykonał szczelne dylatacje i zamontował nowe balustrady i bariery energochłonne, które pokryto warstwą antykorozyjną. Dodatkowo, wykonano remont zakończeń żelbetowych belek nośnych oraz wyremontowano podbudowę na dojazdach do mostu.