Rynek Infrastruktury
Rozpoczętą pod koniec września przebudowę wymusił zły stan techniczny starej przeprawy. Ze względu na jej wyeksploatowanie, ruch po niej musiałby się odbywać z poważnymi ograniczeniami, negatywnie wpływającymi na płynność ruchu.
Za jego kompleksową przebudową przemawiał też fakt, iż dwuprzęsłowa konstrukcja mostu sprzyjała częstym spiętrzeniom rzeki przez gałęzie i inne przedmioty dryfujące z nurtem, zatrzymywane przez podporę obiektu.
W ramach przebudowy zdemontowano całą starą, żelbetową konstrukcję mostu i jego podpór, a następnie wybudowano nową jednoprzęsłową przeprawę z żelbetowych belek. Przy okazji przeprowadzono niezbędne prace korygujące koryto rzeki Skorej oraz umocniono jej brzegi za pomocą tzw. materacy gabionowych.
Nowy most nad Skorą spełnia wymogi opracowane dla konstrukcji tego typu położonych w ciągach dróg wojewódzkich i ma nośność 50 ton.