Minął termin składania ofert na remont nawierzchni betonowej autostrady. Do Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad wpłynęły cztery oferty.
Zadanie obejmuje prace przy płytach betonowych na odcinku Krzyżowa – Krzywa, a także niedaleko węzła Mikołajowice na A4.
Wszystkie oferty w budżecie
Wrocławska Generalna Dyrekcja na zadanie związane z remontem nawierzchni betonowej A4 zamierza przeznaczyć 1 989 188,91 zł.
W ramach postępowania przetargowego do GDDKiA wpłynęły cztery oferty i wszystkie mieszczą się w budżecie. Najkorzystniejsza finansowo jest propozycja firmy Batarus z Poznania. Wszystkie oferty prezentują się natomiast następująco:
- Alsa A. A. Strach - 1 955 085,00 zł;
- Sat - 1 450 474,24 zł;
- Batarus - 1 352 262,00 zł;
- Budpol - 1 709 930,24 zł.
Remont starego odcinka
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad planuje wymianę lub remont uszkodzonych, spękanych płyt i remont oraz wymianę nawierzchni wraz z odtworzeniem elementów odwodnieniowych na jednym z najstarszych fragmentów autostrady A4.
Zadaniem wykonawcy będzie zaprojektowanie i wykonanie robót. Prace będą prowadzone na łącznej powierzchni 256 ml kw. Wykonawca wybrany w ogłoszonym przetargu naprawi także pobocza oraz odtworzy oznakowanie poziome.
Na wszystkie prace zarezerwowano 55 dni, w tym na same roboty przewidziano 19 dni.
To nie pierwsze tego typu zlecenie dotyczące remontu płyt na odcinku A4 Krzyżowa – Krzywa.
W ubiegłym roku GDDKiA zleciła podobne prace z uwzględnieniem także okolic węzła Wądroże Wielkie.