Partner serwisu
Drogi i autostrady

Autostrada A6: GDDKiA prosi o oferty cenowe

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Bentley
ECM Group
Stump Franki
Aarsleff
Roverpol
ULMA Group
Tecpoles

Data publikacji:
14-09-2016
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Infrastruktury/GDDKiA Szczecin

Podziel się ze znajomymi:

DROGI I AUTOSTRADY
Autostrada A6: GDDKiA prosi o oferty cenowe
fot. GDDKiA
Poniemiecka nawierzchnia drogi między węzłami Szczecin Dąbie i Rząśnica w 2019 roku powinna już być nowym fragmentem autostrady A6. Wykonawcy, którzy spełnili warunki uczestnictwa w przetargu na jej przebudowę zostali zaproszeni do złożenia ofert cenowych. Propozycje cenowe mogą też składać pozytywnie zweryfikowane firmy chętne do przebudowy węzła Szczecin Kijewo.

W przypadku przebudowy autostrady A6 zaproszenia zostały wysłane do 16 podmiotów. Mają czas na przedstawienie oferty do 16 listopada. Zadanie będzie realizowane w formule tradycyjnej (buduj), a zakończenie realizacji planowane jest w 2019 roku.

Do drugiego etapu przetargu na rozbudowę węzła Szczecin Kijewo przeszło 18 podmiotów, które powinny złożyć oferty na realizację tego przedsięwzięcia w formule zaprojektuj i zbuduj do 15 listopada. Inwestycja powinna się zakończyć w 2020 roku.

GDDKiA liczy, że umowy na realizację tych zadań uda się podpisać w I kwartale przyszłego roku.
 

Autostrada A6 została wybudowana w latach 30. ubiegłego wieku. Od lat 90. była sukcesywnie przebudowywana. Uruchomione dziś drugie etapy przetargów dotyczą ostatnich brakujących fragmentów trasy.

Odcinek od węzła Szczecin Dąbie do węzła Rzęśnica ma długość 3,5 km. Obecnie jest oznaczony jako droga ekspresowa. W ramach prac będącą w złym stanie poniemiecką nawierzchnię z płyt betonowych zostanie zastąpiona nową nawierzchnią bitumiczną. Droga zostanie także poszerzona o pas awaryjny, a ponad nią powstanie górne przejście dla zwierząt.
 

Węzeł Szczecin Kijewo łączący autostradę z DK-10 zostanie rozbudowany. Obecnie brakuje tam pasów włączenia i wyłączenia dla niektórych relacji, pozostałe natomiast są nienormatywne. Zły stan nawierzchni powoduje, że obowiązuje tam ograniczenie prędkości do 70 km/h.
 

Jak informuje GDDKiA, roboty obejmą przebudowę węzła do pełnego węzła typu koniczyna z jezdniami zbiorczo – rozprowadzającymi w ciągu autostrady A6. Zostaną także wybudowane nowe, szersze wiadukty węzła.
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Bentley
ECM Group
Stump Franki
Aarsleff
Roverpol
ULMA Group
Tecpoles

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Lublin z jedną ofertą na projekt rozbudowy ul. Zana. Będzie buspas

Miasto

Lublin z jedną ofertą na projekt rozbudowy ul. Zana. Będzie buspas

Przemysław Farsewicz 11 września 2023

Stargard ma pierwszy fragment obwodnicy

Drogi i autostrady

Władze Szczecina obniżą podatki „portowe”

Intermodal i logistyka

Władze Szczecina obniżą podatki „portowe”

Paweł Rydzyński 25 listopada 2014

Świnoujście: Problem z przeprawą promową i… przetargiem na koncepcję tunelu

Drogi i autostrady

Szczecin/Świnoujście: Boom nie słabnie, przeładunki w portach wciąż rosną

Intermodal i logistyka

Zobacz również:

Lublin z jedną ofertą na projekt rozbudowy ul. Zana. Będzie buspas

Miasto

Lublin z jedną ofertą na projekt rozbudowy ul. Zana. Będzie buspas

Przemysław Farsewicz 11 września 2023

Stargard ma pierwszy fragment obwodnicy

Drogi i autostrady

Władze Szczecina obniżą podatki „portowe”

Intermodal i logistyka

Władze Szczecina obniżą podatki „portowe”

Paweł Rydzyński 25 listopada 2014

Świnoujście: Problem z przeprawą promową i… przetargiem na koncepcję tunelu

Drogi i autostrady

Szczecin/Świnoujście: Boom nie słabnie, przeładunki w portach wciąż rosną

Intermodal i logistyka

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5