CEMEX Polska otrzymał tytuł „Konsumenckiego Lidera Jakości – Lidera Dekady 2011-2021”. Wyróżnienie zostało przyznane na podstawie ogólnopolskiego badania konsumentów, którzy docenili najwyższą jakość produktów i usług oferowanych przez firmę. Program „Konsumencki Lider Jakości” stanowi inicjatywę redakcji „Strefy Gospodarki”, niezależnego dodatku do „Dziennika Gazety Prawnej”.
Program „Konsumencki Lider Jakości” ma na celu wyłonienie najlepiej ocenianych marek i produktów dostępnych na polskim rynku. Co roku, w wyniku ogólnopolskich badań konsumenckich, identyfikowani są liderzy jakości w najbardziej popularnych branżach i kategoriach produktowych.
W 2021 r. odbyła się jubileuszowa, X. edycja badania, w którym CEMEX został wybrany marką najlepszą pod względem jakości w kategorii "Cement". Firma okazała się także jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w swojej kategorii produktowej. W ten sposób CEMEX już po raz czwarty zdobył najwyższe wyróżnienie w postaci Złotego Godła „Konsumencki Lider Jakości”.
Ogłoszeniu wyników X. edycji towarzyszyło podsumowanie 10 lat funkcjonowania programu. Firmy, które w poprzedniej dekadzie znalazły największe uznanie w oczach konsumentów, zostały docenione w szczególny sposób – przyznano im tytuł „Konsumenckiego Lidera Jakości – Lidera Dekady 2011-2021”. W tym gronie znalazł się m.in. CEMEX Polska, który na przestrzeni dziesięciu edycji wielokrotnie zdobywał tytuł „Konsumenckiego Lidera Jakości”. W tym okresie CEMEX mógł się też poszczycić największą rozpoznawalnością w swojej kategorii.
– Produkty CEMEX powstają z zachowaniem najwyższych standardów jakościowych. Dzięki temu nasza oferta odpowiada na realne potrzeby osób, które poszukują najlepszych materiałów budowlanych. Ich satysfakcja jest dla nas priorytetem, dlatego wyróżnienia takie jak „Konsumencki Lider Jakości - Lider Dekady”, przyznawane na podstawie opinii klientów, cieszą nas szczególnie – mówi Rafał Gajewski, Dyrektor Pionu Handlowego, Członek Zarządu CEMEX Polska.
Program „Konsumencki Lider Jakości” to inicjatywa redakcji „Strefy Gospodarki”, niezależnego dodatku do „Dziennika Gazety Prawnej”. W X. edycji badań konsumenckich, realizowanych w ramach programu, wzięło udział ponad 15 tys. respondentów. Firmy najlepiej ocenione w poszczególnych kategoriach uzyskały Złote, Srebrne i Brązowe Godła. Badania konsumenckie, realizowane w ramach programu „Konsumencki Lider Jakości”, są prowadzone od 2011 r. Stanowią one wartościowe źródło informacji o polskim rynku produktów, a także o zmianach preferencji konsumentów. Dotychczas wzięło w nich udział prawie 130 tys. osób.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.